Sunday, May 31, 2015

30 векови во кратки црти (ретроспекција до денес)

 Хомер му рече на Хесиод: ти брате појма немаш за што треба да работат луѓето. Ти појма немаш што значи доблес и праведност. Ти појма немаш кој е криминалец, а кој не е.
 Спарта и рече на Атина: ќе те здробам кога ќе те фатам, летово доаѓам на одмор на Пелопонез и ќе гориш во деветиот круг од ,,Пеколот" на Данте, ќе те сотрам и тебе и твоите Атињани...
 Протагора му рече на Горгија: пријателе ти од софистика појма немаш. Оди дома прочитај некоја книга, читни за Господ и за демократијата некоја книга и ќе ти биде јасно што ти зборам.
 Сократ му рече на Платон: ученику не запишувај ништо, паметен пишува- глуп памти. Да ти еб*м демократијата каде што владее маса од луѓе, а не знаат ни носот да си го избришат.
 Платон му рече на Аристотел: бегај на Лезбос каде што има жени, од политика немаш никакво фајде. И не се чукај во гради дека си Хелен, кога после 20 века ќе бидеш повторно истакнат Македонец.
 Филип му рече на Демостен: кучето што лае не каса, стар пријателе. Прибери си го јазикот, да не пратам двајца од ДБК па да лежиш како куче на бетон кога ќе ти го сечат јазикот.
 Епикур им рече на сите претходно споменати: ти ибам апстракцијата, се е создадено од материја. Ама знаете што?
- Ништо не постои!
 Аквински му рече на Августин: човече дај не летај у облаци, симни се на земјава и не халуцинирај за некој друг свет. Ние не можеме да се справиме со овој, па ќе измислуваме друг...
 Папата му рече на царот: додека јас имам капче над главата, ти никогаш нема да бидеш над мене. Ќе дојдеш да се исповедаш, да ми бациш рака и да си платиш црковна такса.
 Бруно му рече на папата: нека патам ако пак те расплачам, нека патам ако пак те повредам.. Ако сум грешел одма нека изгорам..
 Мор му рече на Макијавели: човече дај бе каква Италија, какво соединување, каков бутур. Земи од тревкава да видиш на островов што се дешава. Имаш пијачка и една згодна теткица од мене. А после журката на јахта, ќе продолжиме во некоја дискотека.
 Лок му рече на Хобс: ами ти човече да не си блесав? Каква војна, каков човек на човек волк. Не ти е ова зоолошка. Едноставно е, ги немаш ОНА и ИСИС да ти дестабилизираат поредок. Ќути си, трај си..
 Монтескје му рече на Лок: абе ти си делел власт, ама пак на твоите братучеди им даде да водат држава. Кај ти е судот? Ти стварно си бил табула раса кога си се родил...
 Боден им рече на демократите: луѓе, кралот го боли глава и има проблеми со стомакот, тврда му е столицата. Кога ќе му омекне столицата (во трпезарија) ќе ви се јави и ќе ве побара да дојдете.
 Робеспјер му рече на Русо: фала ти бате, Господ здравје да ти даде и три мушки деца да ти шетаат по дома. Свака ти част за ова што ни го дозволи.
 Маркс му рече на Хегел: овие твоиве почнале да прават фракции у движењево. Ќе те бутнат твоите стари.. Слушај ми го зборот.
 Сорос му рече на Попер: како ти текнувало за побивањето на фактиве, абе за неколку години партал ќе правам низ светов. Ниедна власт нема да биде рамнодушна, кога јас ќе сакам, тогаш јас ќе ја срушам.
 Сталин му рече на Хитлер: ако ме нападнеш и ми го земеш имунитетот мал ќе ти биде Аушвиц. Низ цел Нирнберг ќе те барам и главата од бетон ќе ти ја мавам, куче касапско!
 Тачер му рече на Реган: јас сум челична.. Дали тоа значи дека сум од челик?
 Милошевич му рече на Тито: шефе дај оди си од власт, сакам и јас малку да си кренам акции.. Па може некој акционер ќе ме купи, само да не биде од Хаг...
 Глигоров му рече на Кљусев: нема леб тука, не ја оправуваме државава. Читнав имало work and travel, се патувало во Америка. Батка сместувањето и три оброци ни се платени.
 Груевски на Црвенковски му рече: фала што се тргна од премиер, ама да знаеш не ти требаше тоа. Фала што ми остави полна каса државни пари, ама ветувам ако ја славиш куќна слава Св. Никола, со Ставре ќе купиме чоколади на сите деца што ќе дојдат кај тебе.
 Заев му рече на Груевски: има да ве стрпам во затвор, има со бомба да ве разнесам. Ќе ве хранам само со корнишони и моркови, за да гладувате и вие фашисти.. Ќе ви го изградам Идризово во барок стил, за да може да уживате од напорната работа што ја имавте.

30 Mart,2015

No comments:

Post a Comment